Multichannel Management is het naast elkaar of geïntegreerd inzetten van verschillende distributiekanalen om met klanten in contact te komen en of producten te verkopen. Hierin levert multichannel contentmanagement een belangrijke ondersteunende rol.

“Wat is de impact van Multichannel Management op contentbeheer?”

andrespruitenburg

Klanten, partners en leveranciers kunnen steeds vaker via verschillende distributiekanalen (bijv online, via tussenpersonen en telefonisch) producten en diensten aankopen, wijzigen en zelf beheren.

Het managen van content over deze kanalen heen is vaak complex en vergt transparantie en duidelijke communicatie binnen de diverse bedrijfsprocessen. Aan de hand van de multichannel strategie adviseert Nessos een contentmanagement strategie waarbij de focus ligt op klantgerichtheid en efficiency.

Nessos als onafhankelijk adviesbureau

Nessos is een onafhankelijk adviesbureau dat gespecialiseerd is in het digitaliseren van processen. Adviseurs van Nessos ondersteunen organisaties bij de selectie en implementatie van verschillende contentmanagement oplossingen. Hiermee levert Nessos een belangrijke bijdrage aan het realiseren van de desbetreffende multichannel strategie.

  • Genereren en implementeren van contentstrategieën
  • Selecteren en implementeren van multichannel contentapplicaties
  • Realiseren van transparante en klantgerichte multichannel processen

Neem vrijblijvend contact op

[ninja_forms id=1]